13:38 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صنعت بانکداری

استراتژی ورود و خروج پله ای، اصل مهم سرمایه گذاری در بورس/ ارزش ذاتی نمادهای بانکی بالاتر از ارزش بازار آنها است
نماد برتر- مدیرعامل بانک صادرات ایران: "با تجربه ۳۰ سال حضور در بازار مالی کشور می خواهم یک پیام ویژه به سرمایه گذاران و سهامداران فعال در بازار سرمایه بدهم. طی ۳۰ سال گذشته بازدهی بازار سرمایه کشور در بازه های ۵ ساله، ۲ ساله یا ۲۰ ماهه هرگز کمتر از بازدهی ارز، خودرو، سکه طلا و مسکن نبوده و ممکن است گاهی در یک بازه چند ماهه بازدهی دلار یا سایر بازار ها از شاخص بورس پیشی بگیرد، اما بعد از ۲ سال بازدهی بورس قطعا کمتر از دلار، سکه و طلا نخواهد بود."
بورس دوباره مقصد سرمایه‌های سرگردان می‌شود
نماد برتر- رئیس هیات مدیره شرکت بورس اوراق بهادار، ورود مجدد نقدینگی سرگردان به بازار سرمایه را نیازمند افزایش هماهنگی نهادها در جهت افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران ارزیابی کرد.
چرا قیمت دستوری شرکت های بورسی باید لغو شود؟ صدمات عدم ممنوعیت
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با انتقاد از قوانین ناقض کارکردهای اصلی بورس . لزوم تعیین تکلیف لایحه حمایت از سهامداران جزء ، خواهان لغو قیمت دستوری شرکت های بورسی شد.
نکته مهمی که در تسعیر ارز بانک ها باید بدانیم
نماد برتر- شاخص سهام اگرچه در پایان هفته گذشته برای دومین بار با صعود همراه بود اما همچنان مولفه‌هایی هستند که بورس را با تردید روبه رو کرده است.
«وسپهر» یک گام پیش رفت
نماد برتر- یکی از شرکت هایی که در صف عرضه اولیه قرار دارد و به زودی وارد گود بازار سرمایه می شود، شرکت «سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات» است.
«وسپهر» ۳۰ شهریور عرضه اولیه می‌شود
نماد برتر- حمد فاضلی، معاون مالی بانک صادرات ایران از عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه‌ گذاری گروه مالی سپهر صادرات از روز یکشنبه هفته آینده خبر داد.
لزوم حمایت سهامداران از قیمت منطقی "وبملت" + مقایسه با سهام هم گروه
نماد برتر- زمزمه بازگشایی نماد بانک ملت با توقف حدود دو ماهه، لزوم توجه به جاماندگی از دیگر سهام هم گروه و ظرفیت های موجود نسبت به نگهداری و حمایت از قیمت منطقی این سهم ارزنده را می طلبد.
مشخصات کلی شرکت هزار میلیاردی و آماده عرضه ۲۰ درصدی سهام
نماد برتر- سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات با سرمایه هزار میلیارد تومانی در بازار اول معاملات فرابورس درج و آماده عرضه ۲۰ درصدی سهام شد.
آمادگی یک شرکت در ارائه خدمات مالی بیش از 20 بانک به کارگزاری ها و صندوق ها
نماد برتر- مدیرعامل و معاون کسب‌وکار فرابوم با اشاره به نوع همکاری با سپرده گذاری مرکزی از آمادگی ارائه خدمات مالی بیش از 20 بانک به کارگزاری ها و صندوق های سرمایه گذاری و برنامه ورود به بورس طی 3 سال آتی خبر دادند.
بازار سرمایه حرفه‌ای اداره شود
نماد برتر- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ارائه ٩٤ درصد خدمات از طریق ابزارهای بانکداری الکترونیک، نقشه راه ترسیم شده برای رسیدن به بانکداری دیجیتال و مجموعه اقدامات انجام شده برای خروج از زیان در بانک صادرات ایران قابل تقدیر است و نشان از تداوم یک مدیریت علمی برای رسیدن به جایگاه این بانک تاریخی و پرآوازه دارد.
۱۳ هزار میلیارد از اموال مازاد بانک‌های دولتی واگذار شد
نماد برتر- وزارت اقتصاد طی گزارشی ضمن اعلام اینکه در سال گذشته ۱۳ هزار میلیارد تومان از اموال مازاد بانک‌های دولتی واگذار شده است، جزئیاتی از افزایش سرمایه بانک‌های دولتی همچون بانک ملی ایران، مسکن و کشاورزی را تشریح کرد.
بازار سرمایه؛بازاری تمام وقت است/غیرحرفه ای ها مستقیم خرید نکنند
نماد برتر- مدیرعامل مشاور سرمایه گذاری ارزش‌پرداز آریان، تصمیمات اخیر سازمان بورس و اقدام سهام داران حقوقی بازار سرمایه را در صیانت از بازار موثر ارزیابی کرد و گفت: بازار روند عادی خود را در پیش گرفت.
احتمال انتشار اوراق قرضه ۱۰۰ ساله در آمریکا!
پایگاه خبیر راد: وزیر خزانه‌داری آمریکا از ورود جدی‌تر دولت برای حل بحران بدهی در آمریکا خبر داد.
صنعت بانکداری چه قدر سود دارد؟
پایگاه خبری راد: در سال ۲۰۱۸ صنعت بانکداری در جهان ۱.۳ تریلیون دلار سودآوری خالص داشته است.
ساختمان نظام بانکی فروریختنی نیست
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به اینکه ساختمان نظام بانکی فروریختنی نیست، اما به تعمیرات و اصلاحاتی نیاز دارد گفت: اقدام برای اصلاح نظام بانکی نیازمند شهامت است مانند جراحی درد و خون‌ریزی دارد، اما باید تحمل‌کنیم. برای اینکه درد قابل‌تحمل باشد، باید جامعه این را بپذیرد و لازم است ما زمینه‌های فرهنگی را مهیا کنیم و ببینیم که جامعه چقدر آمادگی پذیرش اصلاح سیاست‌های مالی را دارد.